Renault-MAİS, Otomotiv sektöründe Genel Müdürlük ve
Şubeleriyle TS ISO 10002 belgesini ilk alan otomobil firmalarından oldu.
Satış ve Satış Sonrası Hizmet süreçlerini Kalite ve Müşteri Memnuniyeti odaklı
oluşturan ve sürekli geliştiren Renault - MAİS, 360 derece Müşteri memnuniyeti
döngüsü prensibiyle, bugüne kadar gerçekleştirdiği çalışmaları, cevap
verebilirlik, objektiflik, ücretler, gizlilik, müşteri odaklı yaklaşım, hesap
verebilirlik ve sürekli iyileştirme yönündeki kalitesini TS ISO 10002 Müşteri
Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesini
alarak taçlandırdı.
TS ISO 10002 belgesinin imza töreni 11.11.2013
tarihinde Renault- MAİS A.Ş. Genel Müdürlüğünde yapıldı. İmza törenine TSE
Başkanı Hulusi ŞENTÜRK, TSE Marmara Bölge Koordinatörü Mehmet HÜSREV, TSE
Koordinasyon Grup Başkanı Levent BÜYÜKATAK, TSE Marmara Halkla İlişkiler ve
Tanıtım Müdürü Ayhan DOĞAN, TSE İstanbul Belgelendirme Müdürü Hakan DENİZ, Renault-MAİS Genel Müdürü
İbrahim AYBAR, İnsan Kaynakları ve Kalite Müdürü Cenap BİNİCİ, Satış Sonrası
Müdürü Hüseyin YUSUFOĞLU, Müşteri Hizmetleri çalışanları ve İletişim Müdürü
Umut CANPOLAT katıldı.
Müşterilerinden gelen başvuruları, sistemlerini geliştirmek
ve sürekli daha iyi hizmet vermek için bir fırsat olarak gören Renault, yeni,
farklı ve Müşteri odaklı projelerle hizmet vermeye devam edecektir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder