Toyota’nın başarılı İstanbul bayisi Toyota Plaza ALJ, 2013
yılında başarılarına yenilerini ekledi. İstanbul Toyota Plaza ALJ, Toyota
Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş.’nin belirlediği başarı kriterlerine göre; Bayi
Performans Ödülü, Bayi Performans Satış Birincisi, Bayi Performans Satış
Sonrası Birincisi, Mutlak Müşteri Memnuniyeti Satış İkincisi ve Üstün Başarı
Ödülü’ne layık görüldü. Bunun yanında 2012
senesinde Ankara Toyota Plaza ALJ’de, Bayi Performans Ödülü, Bayi
Performans Satış Sonrası İkinciliği, Müşteri Memnuniyeti Kategorisinde, Mutlak
Müşteri Memnuniyeti Satış Sonrası ikincisi ve Üstün Başarı ödüllerini
kazanmıştı. İstanbul ToyotaPlaza ALJ’nin ödülü Berlin’de düzenlenen Toyota
Avrupa Bayi Toplantısı’nda plaza yetkililerine sunuldu.
İstanbul Çekmeköy’de 8 bin metrekarelik alanda Toyota’nın
Satış, Servis, Yedek Parça, Sigorta ve İkinci El hizmetlerini 63 uzman ekip ile
yürüten Toyota Plaza ALJ için en önemli konuların başında müşteri memnuniyeti
geliyor. Müşteri memnuniyeti konusunda çok sayıda eğitim alan ALJ Plaza
çalışanları ayrıca Misafir Ağırlama Projesini de geliştirdiler. MAP adı verilen
proje de Türk kültürüne paralel olarak plazalara gelenler en iyi şekilde
ağırlanıyor ve kendilerine her konuda yardımcı olunuyor.
ALJ Otomotiv Perakende Operasyonlar Genel Müdürü Gökhan
Aşıkoğlu, Toyota için müşteri memnuniyetinin satıştan önce gelen bir kavram
olduğunu belirterek “Tüm çalışanlarımızın gayretiyle bu başarıyı elde ettik. Bu
başarımız otomotivde sürdürülebilir başarıya güzel bir örnek oldu” dedi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder