Türkiye’de Tofaş çatısı altında temsil edilen ve ilgi odağı
olmayı başaran pazarlama iletişimi aksiyonları ile dikkat çeken Fiat fark
yaratmaya devam ediyor. Her yıl olduğu gibi kullanıcılara interaktif bir takvim
sunan Fiat, bu çalışma kapsamında ilk kez ünlü bir isimle çalıştı ve Fiat’ın
2014 takvimi için, ünlü manken Didem Soydan’la işbirliği yaptı.
Sosyal medyada en çok dikkat çeken otomotiv markalarından
biri olan Fiat, bu yıl da dijital takvimiyle şaşırtıcı sürprizler sunuyor. Ünlü
manken Didem Soydan’ın spor, gece, iş ve parti konseptlerindeki farklı
tarzıyla, istedikleri Fiat modelini birleştiren kullanıcılar, kendilerine özel
bir takvim yaratma şansını yakalıyor. Yeni yıla girerken kendilerine Fiat 2014
takvimi yaratmak isteyen kullanıcılardan; www.2014fiattakvimi.com adresli web
sitesini ziyaret ederek kişisel takvimini hazırlayan ilk 2014 kişiye,
tasarımları basılı olarak gönderiliyor. Siteye kayıt yaptıran ve takvim
oluşturan ilk 5.000 kişi ise basılı Fiat takviminin sahibi oluyor.
Dijital iletişim ajansı Pure tarafından hayata geçirilen ve
son yıllarda yurt içi ve yurt dışında başta Altın Örümcek ve Communicator
Awards olmak üzere birçok ödüle layık görülen Fiat Takvimi projesi, her yıl
olduğu gibi bu yıl da kullanıcılara yepyeni deneyimler yaşatacağının güçlü
sinyallerini veriyor.



Hiç yorum yok:
Yorum Gönder