İlki 1968 yılında piyasaya sürülen “statü sembolü” Vespa
Primavera, yenilenen teknolojisi ile geri döndü. Geçtiğimiz günlerde tüm
dünyadan basın mensuplarının geniş katılımıyla Barselona’da lanse edilen yeni
Vespa Primavera’nın ilk sürüşü, Avrupa’nın en önemli kültürel noktalarından
biri olan Catalan Capital Caddesi’nde yapıldı.
Bu yıl 946 ve Primavera olmak üzere 2 model lansmanı yapan
Vespa, satış rakamlarını yükseltmeye devam ediyor.
Tüm dünyada bir tasarım ikonu olan VESPA, ilk kez 1968
yılında satışa sunulan Primavera modelini, bugünün ihtiyaçlarına uygun bir
teknolojiyle geliştirerek yeniden meraklılarına sundu. Geçtiğimiz günlerde
dünya lansmanı yapılan Vespa Primavera için Barselona’nın en renkli sokak
festivallerine sahne olan, kültür ve sanat dünyası için büyük öneme sahip
Catalan Capital Caddesi’nde görkemli bir sürüş deneyimi yaşatıldı.
Tarihin yenilikçi ikonu Vespa Primavera, şimdi daha da
gelişmiş
Vespa Primavera, gençliğin özgürlük sevdasını tüm dünyaya
haykırmaya başladığı yıl olarak bilinen 1968’de, değişime aç olan bu nesil için
yeni bir soluk getirdi. Çevik, yenilikçi çizgileri, göz alıcı performansı,
kolay ve keyifli sürüşüyle Vespa Primavera büyük beğeni topladı. Küçük, manevra
yapabilir ve hızlı olan bu motosiklet, erkekler ve kızlar arasında eşit ölçüde
popüler oldu. Primavera, Vespa tarihindeki en uzun soluklu ve en çok sevilen
ürünlerinden biri olmasını, bu özelliklerine borçlu.
Yeni Vespa Primavera, tüm bu efsane yaratan zengin
değerlerle birlikte geri döndü. Gençlere özgü, yenilikçi, teknolojide çığır
açan, çevik ve dinamik Vespa Primavera, tüm dünyadan basının katılımıyla
Barcelona’da 30 km’lik özel bir rotada test edildi. 2 gün süren etkinliklerle
lanse edilen Vespa Primavera’nın, Montebianco beyazı, Marechiaro mavisi, Crete
Senesi kahverengisi gibi farklı renk seçenekleri bulunuyor. Bunlara uygun 3
farklı sele rengiyle yeni Primavera, miras aldığı tüm tazeliği ve neşeyi
koruyor.
Piaggio Stil Merkezi tarafından hazırlanan tamamen yeni
tasarım, aynı zamanda ekolojik 50 2T, 50 4T, 125 3V ve 150 3V motorlarıyla
güçlendirilen özel ve çevreci bir tasarım.
Vespa 946’nın da lanse edilmesiyle birlikte Vespa altın
yıllarından birini kutladı
946’nın da piyasaya sürüldüğü yıl olan 2013’te, ikinci model
lansmanını yapan Vespa için bu yıl tarihindeki en parlak dönemlerinden biri
oldu. 2013’ün ilk dokuz ayında gerçekleştirilen global Vespa marka satışları
146.600 adeti aştı. Geçtiğimiz yılın Ocak-Eylül ayları arasındaki satış
performansı ile karşılaştırıldığında ise% 21.3’lük bir artış yakaladı.
2013 yılının ise, kapanışında tüm bu yıllar arasında rekor
bir dönem olması hedefleniyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder