dünyanın en büyük otomobil pazarında
hızla büyüyor
PEUGEOT, Kanton
(Guangzhou) Otomobil Fuarı’nda PEUGEOT 301 modelinin lansmanını yaptı ve yeni 2008’in
2014 Nisan ayında satışa sunulacağını duyurdu. 21 Kasım tarihinde kapılarını
açacak olan fuar öncesinde PEUGEOT, 19 Kasım’da Kanton’daki Asya Oyunları
Stadyumu’nda ülke çapında basın ve bayi ağından oluşan 1000’in üzerinde
davetlinin katıldığı bir toplantı ile PEUGEOT 301’in resmi lansmanını yaptı.
Wuhan (DPCA ile
ortak girişim, Hubei Vilayeti) Fabrikası’nda üretilen PEUGEOT 301’in lansmanı
ile PEUGEOT Çin pazarındaki ürün gamını, pazarın %50’sinden fazlasını temsil
eden stratejik C segmentindeki yeni modeli ile genişletiyor. Peugeot, kullanım
pratikliği, çok yönlülük ve akılcılık üzerine yoğunlaşan müşteri beklentilerini
karşılayan, fiyatıyla erişilebilir ve prestijli bir ürünle Çin pazarında
güçleniyor.
PEUGEOT böylece
Çin’deki hızlı büyümesini sürdürmeyi amaçlıyor. 2013 Ekim sonu itibariyle, Çin’de
225 000 adedin üzerinde satış
adedi ile PEUGEOT satışlarını %29 oranında, yani pazarın ortalama büyümesinin
yaklaşık iki katı (+%18) artırdı.
Çin’de PEUGEOT 301
lansmanı
Peugeot 301 bugün itibariyle toplam 60 000’in üzerinde
satışla, piyasaya sürüldüğü bütün pazarlarda başarılı oldu. Böylece bu
bölgelerdeki satış hedefleri aşılmış oldu ve Vigo Fabrikası’nın üretim
kapasitesi talebi karşılamak amacıyla arttırıldı. 2014 yılında, PEUGEOT, PEUGEOT
301 modeli için 130 000’in üzerinde üretim ve toplam satış hedefliyor.
PEUGEOT 301 markanın bütün yenilikçi tasarım kodlarını
taşıyor. Çinli tüketicilerin özel beklentilerini karşılamak amacıyla homojen ve
uyumlu bir otomobil yaratmak üzere, yeni model Vélizy (ADN) ve Shanghai tasarım
merkezlerindeki ekipler arasında yakın işbirliği ile adapte edildi.
Piyasaya sürüldüğü ilk yılda, Dongfeng PEUGEOT
pazar talebini karşılamak ve böylece 2013 sonunda 408 yetkili satıcı ile hızla
gelişen dağıtım şebekesine yeterli olmak amacıyla 60 000 adet 301 satışı
öngörüyor.
Bu yeni lansman ile DongFeng PEUGEOT bundan böyle satış
hedeflerini, markanın ve bayi ağının büyüme planlarını desteklemek için bugüne
kadar marka tarafından sunulan en zengin ve çeşitlendirilmiş ürün gamına sahip
oldu.
PEUGEOT 301, PEUGEOT’nun uluslararası büyüme stratejisi
ile DongFeng PEUGEOT’nun Çin pazarındaki gelişme stratejisi arasında mevcut
olan uyumu mükemmel şekilde yansıtan bir otomobil.
PEUGEOT Guangzhou
Fuarı’nda
Guangzhou Fuarı, iki yılda bir dönüşümlü olarak yapılan Pekin
ve Shanghai Fuarları’ndan sonra, Çin’in en büyük ikinci otomobil fuarı.
DongFeng PEUGEOT, Wuhan’da yerli olarak
üretilen ve Nisan 2014’te lansmanı yapılacak olan PEUGEOT 2008 tanıtımıyla bu
yıl fuarda yine sansasyon yaratacak.
14 otomobilin tanıtıldığı 1190m2’lik bir stand üzerinde, DongFeng PEUGEOT Fransız
tasarım estetiğini ifade eden kapsamlı bir sunumla Çin’de tarihinin en genç ve
en geniş ürün gamını sergiliyor: 301, 307cross, 308, 408,
508, 3008 ve ithal modeller 2008, 4008, RCZ ve
308 CC.
2013-2015 döneminde
Çin’de iddialı hedefler
Çin PEUGEOT markası için stratejik bir öneme sahip. PEUGEOT
bu ülkede 2013 ve 2015 yılları arasında 6 yeni modelin lansmanını içeren
iddialı bir ürün planı ile desteklediği, bugüne kadar görülmemiş bir büyüme
öngörüyor. 2014 yılında, 301’e ilaveten, 3 yeni model daha lanse edilecek ve
bunlar PEUGEOT’nun Çin pazarındaki varlığını güçlendirecekler.
2015 ufkunda, PEUGEOT coğrafi olarak Çin topraklarının
%85’ini kapsayan (bugün % 74’e karşın) markanın en ileri
standartlarıyla uyumlu 500 yetkili satıcılı bir bayi ağına sahip olacak ve 2012’de
gerçekleştirdiği satışların iki katından fazla olmak üzere yılık 450 000
satış hedefliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder