BP ve Toyota, “Forever Kart”
uygulamasını başlattı. Toyota Forever Kart sahipleri, BP istasyonlarından
yapacakları akaryakıt ve otogaz alışverişlerinde %5 ‘e kadar hediye yakıt
kazanıyor.
BP ve Toyota dünyanın farklı ülkelerinde sürdürdükleri işbirliklerine,
Türkiye’deki Forever Kart uygulamasıyla bir yenisini daha ekliyor. İki öncü
markanın Türkiye’deki uzun soluklu işbirliğinin detaylarını paylaşmak üzere
düzenlenen basın toplantısı, BP Türkiye Akaryakıt Ülke Müdürü Richard Harding ve
Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO'su Ali Haydar Bozkurt’un
katılımlarıyla gerçekleştirildi.
BP ve Toyota’nın
Türkiye’deki işbirliği çerçevesinde BP, Toyota kullanıcılarına BP istasyonlarında
özel avantajlar sunuyor. Toyota markalı araçlar için geliştirilen, araca özel
kart “Toyota Forever Kart” sahipleri, kampanyaya dahil olan BP istasyonlarından
yaptıkları her akaryakıt ve otogaz alımında hediye yakıt kazanıyorlar. Toyota
tarafından başlatılan ve Bronze, Silver,
Gold, Titanium, Platinium ve Diamond
statü kartlarına sahip olan Toyota araç sahipleri yüzde 2’den yüzde 5’e
varan hediye yakıt puanı kazanıyorlar ve BP istasyonlarında akaryakıt ve otogaz
alımı yapabiliyorlar. Bunun yanında, eski araçların üzerinde geçmişten bu yana
biriken Toyota Puan tutarına göre mekanik yedek parça indirimi yüzde 20’ye,
işçilik indirimi ise yüzde 30’a kadar çıkıyor.
BP Türkiye
Akaryakıt Ülke Müdürü Richard Harding, BP
ve Toyota’nın dünyada farklı ülkelerdeki işbirliğinin Türkiye’ye taşınmasından
memnuniyet duyduğunu ifade etti. Toyota’nın Ar-Ge merkezlerinin teknoloji
geliştirirken BP ile işbirliği yaptığını ve Türkiye’de üretilen Toyota marka
araçların fabrika çıkışında depolarına yapılan ilk dolumun BP akaryakıtları
olduğunu belirten Harding “Toyota ile
gerçekleştirdiğimiz işbirliği Türkiye’deki Toyota müşterilerinin de BP’nin
gelişmiş akaryakıt formüllerinin sağladığı avantajlardan yararlanmasını garanti
altına alıyor. BP olarak, akaryakıtlarımızı geliştirirken dünyanın en ileri
teknolojisini kullanan araç üreticileri ile çalışıyoruz ve Toyota da bu
üreticilerden biri. Onların ürettikleri araç motorları ile uyumlu yakıtlar
geliştiriyoruz ve birlikte binlerce test yapıyoruz. Ortak amacımız müşterilerimize
daha fazlasını sunabilmek aslında. Örneğin en son ürünümüz BP Ultimate Euro Diesel yüksek teknolojili
özel formülü ile sıradan yakıtlara göre bir depoda 42 km’ye kadar daha fazla
yol gitmenizi sağlıyor. BP Ultimate Euro Diesel, kat üstün temizleme formülü
ile özellikle enjektörlerde olmak üzere motor parçalarında oluşabilecek
tortuları önlüyor ve motorun ilk günkü gibi çalışmasını sağlıyor. Motoru güç
kaybına ve yakıt tüketimine karşı koruyor. Toyota’nın dizel araçları bu işbirliği ile artık daha
fazla yol gidiyor” dedi.
İşbirliğinin
duyurulmasından bu yana geçen bir ay içinde hedeflenen aktif kart hedefinin
yüzde 20’sine ulaşıldığını ifade eden Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş.
CEO'su Ali Haydar Bozkurt ise Toyota markasının temel felsefesinin mutlak
müşteri memnuniyeti olduğunun altını çizerek şunları söyledi; “Toyota tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de mutlak
müşteri memnuniyeti anlayışını birinci sıraya yerleştirmiş bir markadır. İnsana
saygı ve sürekli iyileştirme temelinde yüksek hedefler belirleyerek bu yoldaki
çalışmalarımızı müşterilerimize sunuyoruz. Forever Kart bu uygulamalarımızdan
en yenisidir ve büyük avantajlar içermektedir. Şu bilinmelidir ki; bizim için
otomobil üretip satışını gerçekleştirerek marka ile insanlar arasındaki iletişimi
sonlandırmak yeterli bir yaklaşım asla olmamıştır.”
“Toyota Forever Kart” sahipleri,
Toyota Plazalarda yapılan servis harcamaları karşılığında puan kazanıyorlar. Forever Kart
sahiplerinin puanları azalmıyor aksine kullanıldıkça artıyor ve daha yüksek
faydalara hak kazanılıyor. Mekanik yedek parçada yüzde 20’ye, işçilik
indiriminde ise yüzde 30’a varan indirimlerin yanısıra Toyota ve BP işbirliği
ile kampanyaya dahil olan BP istasyonlarından yapılan her
akaryakıt ve otogaz alımında yüzde 5’e varan hediye yakıt kazanılıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder