MediaCat,
ERA Research ve FikriMühim tarafından gerçekleştirilen ‘Net Tavsiye Skoru’
araştırmasında “En Çok Tavsiye Edilen Otomobil Lastiği Markası” büyük bir
farkla Michelin oldu. Michelin, yüzde 57.7’lik tercih edilme oranı ile Türkiye
lastik sektöründeki farkını ortaya koydu.

Uluslararası arenada “Yılın Lastik Üreticisi”
seçildi
70 ülkede
sürdürdüğü operasyonel faaliyetleri ile küresel lastik pazarının yüzde
14.6’sını tek başına elinde tutan Michelin, ödüle doymuyor. 2012 yılında
Fortune Dergisi tarafından “Yılın en beğenilen lastik üreticisi” seçilen
Michelin, yine 2012’de Uluslararası Lastik Teknolojileri İnovasyon Ödülleri’nde
“Yılın lastik üreticisi” ödülünü almaya hak kazanmıştı.
Türkiye’deki başarısı Avrupa
Grubu’na soktu
17 yıl önce
Türkiye ofisini açan Michelin, Türkiye lastik pazarında da üstün teknolojili otomobil, kamyonet, ağır vasıta, tarım, iş makinesi ve
forklift lastikleri ile tüketicilerin tercihi oluyor. 1996’dan 2009
yılına kadar Ortadoğu ve Afrika bölgelerine bağlı olarak yönetilen Michelin Türkiye operasyonu, Türkiye’nin çok hızlı
büyüyen bir pazar olması nedeniyle 2009 yılında Michelin Grubu’nun Avrupa
organizasyonuna dâhil edildi.
6 binden fazla Ar-Ge çalışanı bulunuyor
18 ülkede
69 fabrikası ile faaliyet gösteren Michelin, 2012 yılında dünya çapında 21 milyar
474 milyon Euro net satış geliri elde ederken, 2 milyar 42 milyon Euro’luk
ciroya ulaştı.
Kurulduğu
günden bu yana yakıt tüketimini azaltmak, lastik ömrünü uzatmak ve doğaya geri
dönüşü en zararsız olan ham maddeyi kullanmak hedefi ile hareket eden Michelin,
Ar-Ge faaliyetlerine yılda 600 milyon Euro ayırıyor. Lastik üreticileri
arasında en yüksek Ar&Ge harcamasına sahip olan Michelin, bu doğrultuda 350
farklı meslekten, konusunda uzman 6 bini aşkın Ar-Ge çalışanı ile yıl boyunca
çalışmalarını sürdürüyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder