Türkiye’nin lider lastik üreticisi Brisa’nın yaklaşık bir
yıldır üzerinde titizlikle çalıştığı ‘Ticari Ürünler Video Projesi’ tamamlandı.
Brisa ekipleri, proje kapsamında
40’a yakın şehri ziyaret ederek, video ve fotoğraflar çekti.
40’a yakın şehri ziyaret ederek, video ve fotoğraflar çekti.
Ticari Ürünler Video Projesi’yle lastiklerin kullanım
alanlarından yol koşullarına,
araç mekanik ayarlarından düzensiz aşınma mekanizmalarına, kaplama prosesinden lastik eşleşme kurallarına kadar Brisa’nın sahip olduğu bilgi birikimi gün ışığına çıktı.
araç mekanik ayarlarından düzensiz aşınma mekanizmalarına, kaplama prosesinden lastik eşleşme kurallarına kadar Brisa’nın sahip olduğu bilgi birikimi gün ışığına çıktı.
Türkiye’nin lider lastik üreticisi Brisa, müşterilerine
hem kendi satış ekibinin hem de iş ortaklarının sunacağı hizmetleri değer
yaratacak bir içerikle sunmak amacıyla Ticari
Ürünler Video Projesini hayata geçirdi.
Proje kapsamında, Türkiye Ticari Araç ve Lastik
piyasasını iyi bir şekilde temsil edildiğine inanılan bölgeler karış karış
gezildi, video ve fotoğraf çekimleri gerçekleştirildi. Proje sorumluları,
gerçekleştirilen projenin daha güzel olması için 3 boyut çizim teknolojisinden
yararlanarak, örnek TIR, lastik ve markalara tekrar hayat verdi.
Bu videolar
neden hazırlandı?
Ticari Ürünler Video Projesi’nin yaklaşık bir yıllık
süreçte hazırlanan, emek yoğun bir proje olduğuna dikkat çeken Brisa Ticari
Ürünler Pazarlama Direktörü Zeki Bilsel: “Artık günümüzde klasik lastik satıcılığının
ötesinde, ‘Müşterilerimize ve iş ortaklarımıza daha neler kazandırabiliriz?’
sorusunun cevabına odaklanıyoruz. Brisa olarak, müşterilerimize yalnızca lastik
değil, aynı zamanda bir tecrübe ve bir deneyim satıyoruz. Ticari Ürünler Video
Projesi de bu bakış açısından doğdu ve ortaya lastiklerin kullanım alanlarından
yol koşullarına, araç mekanik ayarlarından düzensiz aşınma mekanizmalarına,
gerekse kaplama prosesinden lastik eşleşme kurallarına kadar lastik piyasasında
bahsi geçen hemen hemen her konu hakkında ayrı bir eğitim seti çıktı. Amacımız,
Ticari Lastikler Pazarı’nda ne Türkiye’de ne yurt dışında rakiplerimizde
göremediğimiz kadar geniş olan bu yelpazeyi mümkün olduğu kadar geniş bir
kesimle paylaşmak…” şeklinde konuştu.
43 farklı
içerikten oluşan bir eğitim seti
Zeki
Bilsel, videoların ortaya çıkış sürecini de şöyle anlattı: “Brisa, 30 yılı
aşkın süredir ürünlerini Türkiye piyasasında satıyor. Dolayısıyla pazar hakkında
oldukça tecrübeli bir satış ve saha mühendisliği ekibimiz var. İşte bu
tecrübenin bir özeti olarak ortaya çıkan bu projede, Brisa’nın birçok
departmanı beraber çalıştı. Ticari Ürünler Pazarlama, Brisa Akademi, Filo Satış
Müdürlüğü, Saha Mühendisliği, Özel Ürünler Satış Müdürlüğü departmanlarından
oluşan bu kalabalık ekip, Türkiye’nin aslında ticari lastikler olarak bir
özetini çıkardı. Yaratılan bu içeriği oluşturmak için Türkiye’nin farklı bölgelerinden
hedeflerimize uygun ve Türkiye Ticari Araç ve Lastik piyasasını iyi bir şekilde
temsil ettiğine inandığımız 40’a yakın bölge ziyaret edildi. Bunun yanında
video çekimiyle güzel anlatılamayacağını düşündüğümüz konularda ise 3 boyutlu
çizim teknolojisi kullanıldı. Bu teknolojiyle büyük bir garajımızın içerisinde
örnek TIR çekicimiz, markalarımız ve lastiklerimiz sanal olarak oluşturuldu ve
birçok konunun da oluşturulmasında etkili olan bu çizimlerden faydalanıldı.”
Toplam
43 farklı konudan oluşan video içeriği, Otobüs Kamyon Lastikleri, Off the Road
(OTR) lastikleri, Tarım Lastikleri ve Kaplama ürünlerini kapsıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder