Antalya’da gerçekleşen Goodyear Ticari Lastikler Strateji
Toplantısı, Goodyear Türkiye Genel Müdürü Emin Özkan’ın açılış konuşmasıyla
başladı. 2013’e dair genel bir değerlendirme yapan ve 2014 hedeflerini paylaşan
Özkan, “Sektörümüz için 2013, ticari araçlardaki kış lastiği zorunluluğu
uygulamalarının gündemde olmasıyla, tüketici bilincinin ve rekabetin her
zamankinden daha fazla çok olduğu bir yıl oldu. Siz değerli iş ortaklarımızla
olan çalışmalarımızla 2014 yılında da hedeflerimize ulaşacağımıza inancımız
tam. Hedeflerimize ulaşmamızın birincil kuralı, yaptığımız her işin merkezine
müşterilerimizi yerleştirmek olmalıdır” dedi.
Emin Özkan’ın açılış konuşmasının ardından Goodyear Türkiye
Ticari Lastikler Direktörü Mahmut Sarıoğlu katılımcılarla ticari lastik
yenileme pazarı ve mevcut stratejiler hakkındaki bilgilerini paylaştı. 2012
yılında gerçekleştirilen toplantıdan bu yana Goodyear bayilerinden gelen
talepler doğrultusunda alınan aksiyonlar hakkında bilgi vererek sunumuna
başlayan Sarıoğlu, “Araç parkındaki olumlu gelişim ve ticari lastik pazarında
yakalanılan ivme sayesinde, 2014 yılı işimiz için pek çok fırsatı beraberinde
getirecek. Burada bize düşen, önceliklerimiz doğrultusunda bu fırsatları
müşterilerimizle birlikte kazanacağımız hale dönüştürmektir” diye konuştu.
Sarıoğlu’nun konuşmasından sonra katılımcılar satış
pazarlama ve ticari pazarlama programları, filo, kaplama ve eğitim uygulamaları
hakkında ilgili fonksiyon yöneticiler tarafından bilgilendirildi. Toplantının
ikinci gününde oluşturulan çalıştaylarda, Goodyear ticari lastik bayileri
gruplar haline farklı uygulamalar ile ilgili çalışmalar gerçekleştirdi.

Yeni ürünün tanıtımını takiben, Goodyear ticari lastik
bayileri arasında 12 adet 385/65R22.5 RHT II HCT lastik için açık artırma
düzenlendi. HCT teknolojisi sayesinde ısıya ve yüke dayanıklı, yüzde 30 daha
fazla kilometre performası sağlayan Goodyear RHT II HCT lastiklerin açık
artırmasını 25 yıldır Goodyear bayisi olan Koplas Lastik Ltd. Şti. adına Numan
Karaoğlu kazandı.
Karaoğlu’na katkılarından ötürü plaket sunan Goodyear
Türkiye Ticari Lastikler Direktörü Mahmut Sarıoğlu, “Biz Goodyear Ailesi
olarak, sektörümüze sunduğumuz üstün teknolojilerle geliştirilen ürünlerimizin
yanısıra, tüm paydaşlarımız arasında yol güvenliği konusundaki farkındalığı
artırmayı ve bu konuda faaliyet gösteren kurumlara destek olmayı hedefliyoruz.
Bugün Goodyear ticari lastik bayilerimiz arasında gerçekleştirdiğimiz bu açık
artırma ile trafik kazalarını engelleme konusunda çalışmalar yapan Türkiye
Trafik Kazalarını Engelleme Derneği’ne destek olarak sosyal sorumluluk
anlayışımızı biraz daha pekiştirdiğimize inanıyorum” dedi.
12 adet Goodyear RHT II HCT lastik için düzenlenen açık
artırmada “Türkiye Trafik Kazalarını Engelleme Derneği”ne 25.000 TL tutarında
bağışta bulunan Koplas Lastik Ltd. Şti. sahibi Numan Karaoğlu, “25 yıl önce
lastik sektöründe faaliyet göstermeye başladığımızdan ilk günden beri Goodyear
ile çalışmaktan ötürü gurur duyuyorum. Böylesine güçlü bir markanın çatısı
altında olmanın yanısıra, Koplas Lastik olarak Türkiye Trafik Kazalarını
Engelleme Derneği’ne katkıda bulunmaktan dolayı gurur duyuyorum. Her zaman
farkındalık yaratan projeleriyle öne çıkan Goodyear sadece ticari alanda değil,
sosyal sorumluluk alanında da bayileriyle birlikte yürüyor ve bu yolculukta
Goodyear ailesinin bir ferdi olmaktan dolayı büyük mutluluk duyuyorum” şeklinde
konuştu.
Toplantı, ikinci günün sonunda gerçekleşen ve performans
ödül plaketlerin bayilere sunulduğu gala
yemeğinin ardından sona erdi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder